Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když někde od jistých bolševiků slyším, jak je třeba zdanit "bohaté" jen za účelem budování rovnosti a sociálního smíru, otvírá se mi kudla v kapse.

0 0
možnosti
Foto

;-D To jste mne pobavil, opravdu jem netušil, že ve článku nabádám k vyššímu zdanění bohatých! Psal jem o tom, že každý má svou vnitřní hodnotu a z toho má vycházet, nikoli se nechat zatahovat do sociálně manipulativních her, (ani revolucí) které ho k bohatství ani štěstí nepřivedou...

0 0
možnosti

J47a13n 45R40á52ž

10. 8. 2017 12:55

Tak jsem si vzpomněl na jednu osobně prožitou humornou situaci. Myslíte si, že budila závist dáma, která na rautu pro opravdu "úspěšné", šmajdala s odřenou patou od bot Stuarta Weitzmana, bratru za 40 tisíc?

Ale jo, máte pravdu s tím předváděním se. Někteří to předvádění se za účelem vybuzení závisti, potřebují k životu jako živou vodu. Můj známy mi také nemohl rozumně odůvodnit, proč chce vyměnit svou necelé dva roky starou Audi Q7 s nej výbavou za Bentley Bentaygy

0 0
možnosti

Souhlas se závistí....jenže závist je evolučně nutný pocit z dřívějška, který dnes již nutný není a přesto přetrvává........

Dotaz..víte, proč je závist evolučně nutný pocit??

1 0
možnosti
Foto

;-)Motivace, to je ,,klíč". Lépe, dále, radostněji;-DOvšem on je to jeden ze zákl. instinktů, stejně tak jako strach, čili pud sebezáchovy. Jsou to spojené nádoby, ba až tímtéž jsou;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS